torsdag 15 juli 2010

Face to face on high places

Jag mår inget bra just för tillfället. Ont i huvudet, yr och lite febrig, men jag hoppas att det bara beror på sömnbrist. Tack vare dumma/underbara koffein så somnade jag inte förrän halv fem igår. Men ikväll ska jag bara ta det lugnt och sitta och läsa i min soffa så är det nog bra imorgon. Jag är lite ledsen över att jag missar Arvika just nu, för första gången sedan 2006, men jag får helt enkelt återvända nästa år. I övrigt har jag lite nostalgi här hemma hos mig. Jag läser om Harry Potter från början (vilket var alldeles för länge sedan jag gjorde) och jag ser om Buffy från början (samma som i parentesen ovan) och inser hur otroligt mycket jag älskar dem båda. Två av mina hjältar, Harry och Buff. Good stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar