fredag 9 juli 2010

And why did you give me so much love in a loveless world?

And why did you stick me in
Self-deprecating bones and skin
Jesus - do you hate me?

---

Ah, Morrissey. Love. Igår jobbade jag hela nio timmar och jag kan lova att det är väldigt jobbigt. Speciellt på ett ställe som är så galet varmt att håret börjar locka sig (for real) och där man måste springa runt som en galning. Men det var rätt så roligt ändå, faktiskt. Ikväll blir det lite födelsedagskalas i min lägenhet eftersom vår vän Jennifer fyller 22 på måndag. Och Cici och Nancy kommer dessutom. Det kan inte bli annat än awesome. Fer kommer om någon timme och till dess ska jag nog bara njuta lite över att vara ledig. Med kaffe, om jag känner mig själv rätt. För ikväll blir det STRONGBOW!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar