fredag 2 april 2010

I've got a sweet tooth, licorice drops and jelly rolls


Igår när jag och Jennifer var i North Laine så hittade vi en liten gullig godisaffär som säljer lösgodis. Vad jag inte har sett förut var att de har en hel vägg med bara saltlakrits! Lycka! Dit ska jag gå nästa vecka när jag sitter med böcker upp över öronen. Speaking of which, jag hade tänkt att ta ledigt hela veckan från skolan, men jag börjar känna mig lite rastlös så jag har bestämt mig för att börja lite smått. Jag hade mest panik över vår linguistic essay, i och med att det är så mycket research och den är så mycket längre än den andra uppsatsen vi har, men efter att jag har satt mig ner en stund och tänkt så är jag mycket lugnare. Lingvisitik är ju det jag kan. Dessutom skickade jag iväg ett litet fint, välformulerat mail till vår lärare med lite allmänna frågor, så att den blir ännu bättre. Bra jobbat Viktor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar