torsdag 29 april 2010

How to train your dragon

Idag var vi på bio mitt på dagen, så min lunch bestod av popcorn. Ska nog laga en omelett nu. Vi såg i alla fall How to train your dragon och det var något av det sötaste jag har sett på länge. Jag vill också ha en drake. Kändes bara skumt att gå från bion och upptäcka att klockan bara är tre.

Ikväll blir det nog Bastard Pop och innan dess ska jag hem till Fer. Det är lite underligt att jag inte har varit hemma hos henne än. Men så går det när man bor i dumma Hove. Fram till dess ska jag nog bara lyssna på Robyns nya skiva och vara jättelycklig över att The Drums kommer till Way Out West. Det är så många, många, många bra band som kommer dit i år att jag kommer gråta om jag inte tar mig dit. Så tänk på det - bästa födelsedagspresenten till Viktor (förutom en drake och en dator) är biljetter till Göteborgs egna festival!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar