måndag 5 april 2010

Clangour and flutes

Hoppsan. Satte mig för att snickra lite på min literary essay och upptäckte att jag har fått ihop 574 ord när den bara ska vara på 500. Den är rätt så jättedålig, men jag har lång tid på mig att fixa till den, och det är alltid skönt att ha en grund att jobba med. Nu ska jag träffa min Lisa och fika och sedan tror jag det blir lite research om min lingvistikuppsats. Jag ska skriva om internetspråk, så jag ska bara sitta och skriva upp ord och uttryck jag hittar på Facebook och imorgon ska jag åka till biblioteket och leta upp lite background information, som man säger på engelska. Kommer nog att gå finfint.

---

Åh, och gå in hit och gör en liten underökning så får jag gratis Spotify Premium.

http://www.gratispremium.com/?ref=69534

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar