tisdag 24 februari 2009

Morning, keep the streets empty for me

Mmmm. Idag njuter jag verkligen av morgonen, och det händer inte så ofta, mest för att jag brukar vara fett trött på morgonen, men också för att jag hatar ordet och konceptet "njuta". Men jag lyssnar på mysig vårmusik, solen skiner in, och Jocke står och plattar håret på toaletten. Tack och lov att jag inte ska vara i skolan förrän vid ett, annars hade jag definitivt inte kommit i tid, med honom där. ;)

Idag ska jag nog bara vara i skolan. Och kanske träna. Just nu känns mitt liv väldigt ointressant. Inte mycket händer. Men det kan vara skönt med sådana perioder ibland antar jag. Men jag hoppas verkligen att det blir lite mer livat nu de närmsta veckorna. För nu är våren på väg, tycker jag, och som jag minns det är vår i Göteborg det bästa någonsin. I alla fall om man jämför med förra året. Men ja, så är det. Nu ska jag dricka mitt kaffe. Och det ska vara underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar