söndag 22 februari 2009

And in my best behaviour, I am really just like him


Jag är så nördig. Varje gång jag jobbar natt lyckas jag aldrig ta mig från jobbet efter jag har slutat. Igår satt jag, Arian, Chaima och älskade Alma kvar i en timme. Jag kom inte därifrån förrän klockan sex. Men i och för sig har jag ju inget bättre för mig på natten, förutom att sova, så vad gör då en timme längre? Då är det ju bara att sova en timme längre morgonen efter, right? Det är bara så trevligt att sitta där och prata om typ godis och gynunderkökningar. Tycker jag i alla fall.

Idag är jag rätt sliten faktiskt, eftersom jag jobabt natt två dagar irad, och dessutom var cool och tränade igår. Så då känns det rätt udnerbart att inte ha några planer alls på hela dagen (eller det är väl bara kväll kvar nu - och ändå har jag bara varit vaken i två och en halv timme!). Om jag känner mig pigg och glad sen tror jag att jag ska vara så pinsamt modern att jag drar på yoga. Jag följer alla flugor. ;)

Och imorgon kommer Jocke och sover över. Kan inte uttrycka hur underbart jag tycker det är att han ska börja plugga i Göteborg, så jag kan få en Jocke-dos typ varje vecka. :)

3 kommentarer:

  1. naaw, är så glad att jag äntligen kommer till göteborg! :D

    SvaraRadera
  2. kökningar? ;)
    Lov you doll!

    SvaraRadera
  3. Låt mig vara. ^^ Bättre att skriva fort än att skriva rätt ju. ^^

    SvaraRadera