tisdag 24 februari 2009

I am a capsule of energy

Idag känns som en så underbart annorlunda dag för mig. Hela vintern har jag legat i koma, och nu lever jag igen. I och med att jag inte behöver vara i skolan förrän kl. 13 idag, så har jag gjort en massa saker redan. vanligtvis brukar det bli en förmiddag utan någon aktivitet överhuvud taget. Men nu känner jag mig så pigg och glad. Har redan varit och tränat lite, och läst i min bok, och lyssnar på Iron & Wine och har det alldeles bra här hemma. Hurra. Hoppas bara att det håller i sig idag, för annars har jag en tendens att tänka alldeles för mycket på saker, och det slutar aldrig bra. ^^ Jag borde lära mig att bara vara den jag är, och inte försöka förändra mig för att behaga andra.

Men ja, idag vill jag ha en aktiv dag, så säg till så tar jag gärna en kaffe. :) Ska kanske försöka få Sara att hitta på något? Ja, hon är ju rätt så underbar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar