lördag 7 juni 2008

Summer time - the roughest time

Fast det stämmer ju inte! Sommaren äger stenhårt. Det är underbart väder, mitt jobb är jätteskoj, jag fick VG på alla mina tentor i år, och behöver inte plugga hemma förrän i September. Och jag har precis varit hemma i Borås, träffat vänner och familj och latat mig i hängmattan.

Jag och syster var dessutom i Ullared och shoppade loss. Jag köpte äntligen min första Vänner box, and I love it. Äntligen har jag Vänner i huset igen. Och jag köpte en bok, som är awesome och andra helt och hållet nödvändiga prylar.

Idag ska jag bara njuta av the wonder that is Swedish summer, läsa i min bok, städa och ha det asbra tills jag jobbar i natt. Wooo. Den som sa att Sverige suger har fel! :)

2 kommentarer:

  1. Hörru!
    Inte hade du talat om för Syster att du skaffat blogg. Det är helt okej för mej, men att du lämnat kära mamsen utanför - det är helt obegripligt;) Vet du om att jag och mina jobbarkompisar har en blogg med knäppa nyheter? Kolla in den, där kan du bland annat läsa om hon som är gift med Berlinmuren... www.domdummaste.se

    SvaraRadera
  2. Men, pinsamt om mamma läser ens blogg ju!

    SvaraRadera