onsdag 28 maj 2008

All-Nighter

Åhå, igår var en lite halvt absurd dag. Jag började mitt nya jobb på McDonald's i förrgår, på lunchruschen dessutom, med ett tre och en halv timmes introduktionspass. Igår skulle jag ha min andra dag, och självklart var det ett nattskift. Började kvart i tio och slutade fyra på morgonen. Det var en underlig känsla att gå längsmed avenyn när solen redan var uppe, och de enda som var vakna var jag, tidningsgubbar (såg för första gången i mitt liv en snubbe som fyllde upp en Metro behållargrej) och ett par stycken 18-åringar som precis tagit studenten. Det var skoj, men det var också första gången jag varit uppe till kvart över fem utan alkohol. Spännande.

Dessutom firade jag och Patrik två månader igår (HURRA) och han köpte Angel säsong 4 åt mig. Nu har jag alla. :D Och idag skriver jag min sista tenta, i franska. Hoppas det går bra. Brukar inte skriva prov efter en natt av brickbärande och bordtorkande.

För övrigt knarkar jag allt vad Markus Krunegård har gjort för tillfället. Tack Patrik för att du gav honom till mig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar