torsdag 26 juni 2008

All grown up

Min födelsedag var mycket trevlig. Var hemma hos Terse i Mölndal, fick lite presenter, umgicks med vänner och folk och åt brysselkol. Kan det bli mycket bättre? Sedan var jag hemma i Borås Borås där jag träffade släkten och fick lite presenter. Äntligen har jag min fina gröna iPod. Träffade lite vänner och sånt där nödvändigt. Och jag har dessutom äntligen sett pingvinerna i Slottskogen. :D

Men, för att livet aldrig kan vara perfekt (eller?), bara för att jag har extra lite pengar denna månaden måste självklart både TV-avgiften och elräkningen betalas. Tusen extra kronor att betala. Inte roligt. Men jag har så att jag klarar mig. Och idag besökte jag för första gången "butiken med den gröna skylten" som min kusin så fint uttryckte det, och köpte en flaska vin. Nu är jag vuxen på riktigt! Finfint. Nu ska jag formatera min dator, så den funkar smidigt och snabbt igen, och sedan ska jag bara göra ingenting innan helgen kommer och jag jobbar en massa. Sedan bär det av till Arvika. Life's too good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar