söndag 4 maj 2008

No, Virginia


Tiden går apfort ibland. Det känns som om jag flyttade till Göteborg för bara några veckor sedan, men det var visst tre ånader sedan. Och jag och Patrik har varit ihop i mer än sex veckor. Gaaaah! Och som en riktig Göteborgare såg jag min första (göteborgska) cortege och låt mig säga - sorry alla teknister i Borås - Chalmers spöar alla på Sven Eriksson! Den var både rolig och välgjort. Så det så. Sedan åkte vi och hade roligt i Slottsskogen. Fett nice.

Och dessutom så är det bara två veckor kvar till The Dresden Dolls släpper nytta album. No, Virginia - 19 maj, och låt mig säga att jag längtar mucho!

2 kommentarer:

  1. alltså, att du bor i göteborg förklarar ju varför jag inte springer på dig i borås särskilt ofta. och det är ganska trist faktiskt, come and visit or you'll have an angry yzma around you for the rest of your life ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, visste du inte om det? Lilla vännen. :)
    Ja, men lätt. Nästan gång jag är i Borås festar vi på Trägårn tycker jag. ^^
    Ah, du skojar. Det är solid mahoganny.

    SvaraRadera