lördag 10 maj 2008

Gaaah!

The worst has happened. Jag har varit så naiv. Utan att jag har vetat om det har flertalet av mina TV-serier börjat sändas igen - i Mars!

Jag vet inte om jag har haft otur eller om jag bara är dum. Jag brukar följa serier och ladda ner dem när de sänts i USA, men pga frickin strejken var det megauppehåll i alla serier, och jag förväntade mig att de inte skulle börja sända serierna på jättelänge. Så jag brydde mig aldrig om att kolla när de började, och sedan försvann min dator så det blev ännu svårare. Men nu igår upptäckte jag att både Desperate Housewives, Ugly Betty, Dirt och viktigast av allt, How I Met Your Mother har varit igång i typ sex veckor. Då fick jag en liten chock, och nu känner jag mig så efter.

Och jag upptäcker nu när jag skriver vilka allvarliga problem jag har. Men whatever - jag har nya DH avsnitt att se igen. Vem bryr sig då om man är patetisk och inte har något liv? :D


För att vädret är så kickass behövs en bild på min favoritblomma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar