måndag 15 november 2010

Take some petrol, darling

Ok, men skryta lite kanske:

Idag har jag varit så duktig och just nu känns skolan så bra. Jag har hela hösten känt mig så efter och lite skamsen för att jag inte lagt ner mer tid, men nu är allt awesome, som jag brukar säga. Imorse skrev jag tenta (och det gick väl förhållandevis bra med tanke på att jag inte lyckats sova mer än tre timmar inatt) så nu är den kursen klar. Dessutom lämnade jag in sista uppgiften i Language in Literature och fick tillbaka den näst sista (och jag har fått VG på alla utom en som blev G+) så nu är den kursen klar. Dessutom hade jag ett samtal med min handledare om C-uppsatsen och det var verkligen jätteskönt. Jag kände mig rätt stolt över min uppsats, vilket faktiskt inte händer vidare ofta, men man vet aldrig hur läraren kommer att reagera. Men hon tyckte jättemycket om den, och hon beklagade sig över att det mesta hon kunde skriva om varje paragraf var "interesting" eller "well put" och en gång till och med "thought provoking view points" vilket enligt henne är väldigt bra. Jag vet att jag låter rätt så ego just nu, men för en gångs skull känner jag mig faktiskt stolt över något jag producerat i skolan så jag avslutar med detta:

"This is a truly fine discussion of Orlando. The points you make about androgyny and masquerade are illuminating. Also, you write well, and your analyses are convincing. I look forward to the rest!"

Mest stolt är jag över illuminating.

Hurra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar