onsdag 8 september 2010

I wonder who is like this one

Jag vaknade upp och min hals ville verkligen döda mig. Kände mig febrig och ofokuserad och äcklig. Men jag släpade mig till skolan för första lektionen i Written proficiency. Efter försdta halvan kände jag dock att jag måste hem och vila, och dessutom så gick vi inte igenom något man inte kan lära sig hemma. Jag tog en snabbis förbi biblioteket och lånade Orlando av Virginia Woolf. Jag funderar på att vara cool och skriva min uppsats om den. Vi får se.

Jag är lite piggare nu, men känner mig väldigt tyngd. Typiskt att det blev idag, för Jocke och Jonathan ska ha en spelkväll och det verkar som att jag måste missa den. Jag hade tänkt att bädda ner mig nu och se om det blir bättre ikväll. Jag hoppas också att det kommer förbi någon och kollar på min brandvarnare. Den har slutat att pipa nu, men varje gång jag försöker få på skalet så börjar den igen.

Och imorgon måste jag sätta klockan trots att jag inte har någon skola. Min handledare ska ringa, och det är lite nervöst. Jag är inte alltid bäst över telefonen, speciellt inte på engelska, men jag känner mig bara så pepp på att börja läsa och börja arbeta med monsterarbetet.

2 kommentarer:

  1. Åh ja men det var ju Orlando som jag hade sett, se filmen den är ganska så bra

    SvaraRadera
  2. Och Tilda Swinton spelar huvudrollen va? Jag gillar henne.

    SvaraRadera