måndag 2 augusti 2010

You're gonna need someone on your side

Usch ja, jag mår inte bäst. Har annars haft en bra helg med lite fest, massa onyttig mat och jobb. Igår jobbade jag över en timme, trots att jag inte mådde bra alls. Efter några timmar där började jag känna mig febrig och svullen i halsen, men det var rätt lugnt för det var söndag och således inte mycket att göra. Fram tills klockan blev halv åtta, för då strömmade det in folk och det fanns ingen chans att jag kunde ta mig därifrån. Men nu är jag ledig tills på lördag och jag ska bara ta det lugnt. Hade tänkt att åka hem till Borås imorgon, stanna över två dagar och sen bege mig tillbaka till storstan, möjligtvis med Nanne, och sedan invänta Jennifer och Joe, som kommer på besök till Sverige. Lär bli en bra vecka, om jag bara mår bättre snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar