söndag 8 augusti 2010

All tomorrow's parties

Det har varit en lång helg, men den har varit underbar. I fredags var det 12 pers i min lägenhet, och jag hade hur kul som helst. Det var så trevligt att träffa alla igen, fast det kändes så skumt att ha så mycket Brightonfolk i min lägenhet. Det var skumt att bara ha dem i Götborg, men det blev en sjukt lyckad kväll. Igår så var jag, Nanne och Jocke och kollade på bio. Det blev den nya Shrek filmen, och tack och lov var den miljoner gånger bättre än den förra. Dessutom har jag lyckats skaffa biljetter och byta bort mina jobbtider till Way Out West. Jag är så obeskrivligt lycklig, eftersom jag har sett fram emot den i ett halvår. Lite surt bara att många band jag vill se krockar lite, så jag får springa rätt mycket fram och tillbaka. Men det kommer bli mycket roligt.

Idag ska jag bara äta popcorn, panta en massa burkar, städa lite hemma och sen vila upp mig för ännu en fullspäckad vecka: jobb mån-ons, festival tors-lör. Busy beaver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar