torsdag 5 augusti 2010

Army Dreamers

Har haft en ytterst trevlig vistelse i Borås. På tisdagen fikade jag med Nanne och Jennifer och åt god mat med familjen. I onsdags kom hela släkten från Varberg på besök och vi gick på djurparken hela dagen. Ifall någon undrar så älskar barn Viktor. Jag och min syssling Arvid sprang runt över allt och lekte med tåg när vi kom hem. Sedan blev det sockershock och brädspel med Nunne hemma hos Adam, och det var också trevligt. Nu är det ännu bättre, för Nanne följde med mig hem, och ikväll ska vi äta pizza och mysa, och möjligtvis hänga med Moa och Lisa och Adam, så är på besök från Stockholm. Imorgon kommer Joe från den Stora Ön, och alla Brightonfolk + Nunne och Jocke samlas i min lägenhet för att fira. Jag tror att det kommer bli en bra helg. Om jag nu bara lyckas byta bort de tiderna jag ska jobba under Way out West.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar