tisdag 18 november 2008

Life goes on?


Hoppsan, det var länge sedan jag skrev något här. Risken är väl relativt stor att alla glömt bort min blogg. Alla tre som faktiskt läste den. Men men, så kan det gå. Man kan ju ge den ett nytt försök.

Förutom att jag är sjuk och dessutom har en uttalstenta på samma dag, så är livet faktiskt väldigt bra just nu. Jag har skoj i skolan, har en massa vänner och sånt trams, och är faktiskt rätt så nöjd med mitt liv just nu. Hurra! Har dessutom skaffat linser igen, vilket är fabulous. Jag har nog inte så mycket mer spännande att skriva, men efter ett par rätt mörka månader så känns det bara underbart att mina enda riktiga nyheter är att jag är lycklig rätt ok faktiskt.

Så, förhoppningsvis glömmer jag onte bort min gamla blogg igen. På ett tag i alla fall. Ha det fint (om ni nu inte har glömt min blogg också)
Bisous.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar