fredag 4 februari 2011

What did my lover say?

Jag var helt förstörd när jag tappade min iPhone en gång för mycket och displayen la av, men redan dagen efter införskaffade jag en iPhone 4 och nu är jag överlycklig. Mobilen är så galet mycket bättre att det inte går att jämföra, och min nya abonnemangtyp är så mycket bättre och billigare, och nu har jag till och med Spotify Premium. Jag hade gärna sparat pengarna eftersom jag sparar till en ny dator och tack vare det stora studiebidraget var jag jättekliv närmare, men jag tror nog att jag ska kunna spara ihop till en ny på ett par månader.

Det känns nästan som att det är söndag idag, eftersom jag inte haft lektioner vare sig idag eller igår och vi gick ut i onsdags för att fira helg/sörja mobilen, så jag har varit högst inaktiv nu i "helgen". Då blir jag överlycklig när jag upptäcker att det bara är fredag, så jag har hela helgen på mig att vara duktig. Idag ska jag plugga och städa och handla mat, imorgon ska jag tvätta och jobba och sedan slänga in lite mer plugg på söndag innan min allra käraste Molly kommer på besök. Livet är bra!

1 kommentar: