måndag 6 december 2010

There's no home for you here, go away!

Jag är så uppåt idag samtidigt som jag känner frustrationen komma smygande. Jag hade möte med min handledare om min uppsats och det var så roligt. Hon sa att hon såg en massa saker i Orlando som hon aldrig lagt märke till tidigare och att det var den bästa C-uppsatsen om just Orlando hon hade läst, och tydligen hade hon haft ett antal studenter som skrivit om den tidigare. Jag är stolt.

Men dessvärre har jag sista tentan imorgon, och även om jag inte har tentapanik så känner jag mig bara allmänt avtrubbad och pessimistisk. Det är så svårt att veta vad man ska plugga på och vad som kommer dyka upp på tentan, men jag är väl i stort sett så förbered som jag kan bli, så det är bara att vänta och se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar