måndag 1 juni 2009

If I had a heart I could love you

Har inte skrivit mycket på senaste tiden, mest för att det inte har hänt så mycket spännande, förutom jobb och lite party. Men så ska det vara. Imorgon ska jag tvätta, åka till skolan och hämta gamla prov, kanske rösta och sedan träffa Emma och äta glass eller dylikt. Mycket glamoröst.

Igår blev jag för övrigt väckt på det värsta sättet någonsin. Hade somnat runt kl. 4, och halv 11 ringde Sanela från mitt jobb:
Sanela: Hej, vad gör du?
Viktor: Huh? Va? Ummm. Jag vet inte. Sover tror jag...
Sanela: Men varför sover du?
Viktor: Vi var ute igår.
Sanela: Men Viktor, du ska jobba idag.
(Viktor får hjärtattack och sätter sig upp i sängen)
Viktor: VA?! Sen när då? Vilken tid, va, va, va?
Sanela: Ja, du jobbar kl. 11.
Viktor: Men guuuuud. Hjälp. Ja, jag får väl spurta in i duschen.
Sanela: Viktor, jag skojade bara.
Viktor: Mummel, mummel...

Men jo, nu ska jag se Scrubs, och sedan se klart Pretty Woman, och kanske läsa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar