tisdag 20 januari 2009

Pure Pleasure Seeker

Igår var en lång dag. Åkte till skolan och skrev prov på typ 20 minuter, och sen var det inte mer med det. Sedan åkte jag hem och latade mig och sånt, och sedan åkte jag till mitt andra hem och latade mig lite mer. Sedan spelade Destination vid Järntorget, och ni var massor av bra. Köpte en demo och sedan drev jag vidare till Linné och drack lite vin med skolvänner. De stängde vid 12 men jag avr fortfarande helparty, så följde med Lina hem till Johanneberg och lyssnade på musik och drack ännu mer vin. Det var trevligt. Och i morse åt vi frukost på ett Amerikanskt ställe vid Olivedalsgatan, vilket var astrevligt.

Men jag vet inte om det var helt bra att vara ute igår, för nu har min förkylning blivit värre igen. Trodde jag var fri. :( Men så kan det vara. Imorgon börjar allvaret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar